Porez na nekretnine

Dio građana riskira kazne i do 6630 eura

Provjerite prije nego bude prekasno

Druga je godina od uvođenja poreza na nekretnine, a vlasnici koji nisu prijavili svoje kuće i stanove riskiraju kazne od tisuću do 6630 eura.

Kazne i do 6.630 eura

Rok za prijavu podataka bitnih za oporezivanje nekretnina istječe krajem mjeseca

Porez na nekretnine uveden je 1. siječnja ove godine kao zamjena za porez na kuće za odmor, a plaća se godišnje u iznosu od 0,6 do osam eura po četvornom metru korisne površine nekretnine.

Koliki će porez na nekretnine plaćati Brođani?

Gradovi utvrdili stope poreza na nekretnine

Krajem veljače istekao je rok do kojega su lokalne jedinice samouprave trebale utvrditi stope poreza na nekretnine uvedenog početkom godine. Provjerili smo koliki porezni teret očekuje vlasnike stambenih nekretnina u najvećim hrvatskim gradovima

Novogradiški gradski Upravni odjel komunalne djelatnosti, pozvao je pravne i fizičke osobe da dostave prijave podataka bitnih za oporezivanje za porez na nekretnine, za 2026. godinu, sukladno Odluci o porezima Grada Nova Gradiška.

Porezna uprava je vlasnicima nekretnina počela izdavati rješenja o utvrđivanju obveze poreza na nekretnine za 2025. godinu, izvijestili su na svojim stranicama. Riječ je o porezu koji se obračunava drugu godinu za redom.

Sljedećeg četvrtka će na snagu stupiti Pravilnik o potporama za stjecanje prve stambene nekretnine kojim se omogućuje hrvatskim državljanima mlađima od 45 godina koji kupuju ili grade svoju prvu nekretninu povrat punog iznosa poreza na promet nekretninama, odnosno 50 posto PDV-a. Stoga donosimo sve detalje koji su bitni za ostvarivanje tog prava.